Ung Aabenraa inviterer lokale unge til en hyggelig aften på multibanen, som finder sted i aften fra kl. 18 til 21. Arrangementet er en del af den udkørende sommerklub, der for nylig også besøgte Sønderstrand.
Alle interesserede unge opfordres til at deltage i aftenens aktiviteter for en sjov og social oplevelse. Mød op og hyg med vennerne til en afslappet aften under åben himmel.
Kilde: Ung Aabenraa