Aabenraa Musikskole ønsker eleverne en god sommerferie

dato

Aabenraa Musikskole har afsluttet endnu en sæson og bruger Facebook til at takke både forældre og elever for deres deltagelse.

Skolen opfordrer til at nyde sommeren med både godt vejr og musikkoncerter i vente. De ser frem til at byde eleverne velkommen tilbage, når en ny sæson begynder i august.

Mest læste artikler